Markkinointi


Rakentaa brändiä ja näkyvyyttä

Tee maksuton markkinoinnin kartoituskysely! Kysely sisältää 5 osiota ja lopuksi voit pyytää yhteydenottoa.

  • Markkinoinnin kartoituskysely (avautuu nuolesta)

     

Tutustu markkinoinnin kartoituskyselyyn tästä!

Lataa 2025 somekalenteri loppuvuodelle! Mukana vinkkejä.

Markkinointiviestinnällä kehitetään brändiä ja hankitaan asiakkaita

Markkinointi on vuorovaikutusta ja asiakassuhteiden rakentamista. 

Se on kokonaisuus mainonnasta, asiakaskohtaamisista ja kaikista kanavista, joissa yritys on esillä. Markkinointikeinoista koostetaan niin sanottu viestintämix. Keinoja ovat esimerkiksi sisällöntuotto sosiaaliseen mediaan, vaikuttajayhteistyöt, display-mainonta, podcast-tuotanto ja tapahtumien järjestäminen. Perinteisissä mediakanavissa mainostusta unohtamatta.


Viestintämix koostetaan tavoitteiden mukaan. Parhaimmillaan eri keinot täydentävät toisiaan ja kertovat saman asian eri tavoilla erilaisille kohderyhmille. Markkinoinnissa on tärkeintä, että sisältö puhuttelee oikeaa kohderyhmää. 

Ne yritykset, jotka panostavat yhteisöön, lisäarvoon ja hyvään palveluun, pärjäävät myös haastavina aikoina. 

Vuoden 2025 trendejä

Vuonna 2025 markkinoinnin ytimessä ovat merkitykselliset kohtaamiset, vuorovaikutus ja videot. Nyt sisällöillä rakennetaan luottamusta ja yhteisöä.


Tekoäly luo sisältöä nopeammin kuin koskaan ja vaarana on someähky. Tunteisiin vetoava ja vuorovaikuttava sisältö erottaa yrityksen someähkyn keskellä, sillä ihmisiä kiinnostaa edelleen aito ja laadukas sisältö. Onkin parempi keskittyä näkyvyyden kasvattamiseen hitaasti ja laadukkailla sisällöillä ja seurata onnistumisen mittarina pitkän aikavälin vaikuttavuutta, ei konversioita ja klikkimääriä.


Ihmiset haluavat myös merkityksellisiä kohtaamisia. Tapahtumat ja messut ovat nousemassa suosioon, sillä niissä saadaan aito kontakti asiakkaiden kanssa. Samasta syystä livet instagramissa ja tiktokissa ovat suosittuja.