Rakentaa brändiä ja näkyvyyttä
Kartoita oman markkinointisi tilanne oheisella kyselyllä. Kysely sisältää 5 osiota ja lopuksi voit pyytää yhteydenottoa.
Tutustu kyselyn sisältöön
Lataa 2025 somekalenteri loppuvuodelle! Mukana myös vinkkejä.
Markkinointi on vuorovaikutusta ja asiakassuhteiden rakentamista.
Se on kokonaisuus mainonnasta, asiakaskohtaamisista ja kaikista kanavista, joissa yritys on esillä. Erilaisista markkinointikeinoista koostetaan niin sanottu viestintämix. Keinoja ovat esimerkiksi sosiaalisen median sisällöntuotanto, verkkosivut, display-mainonta, vaikuttajayhteistyöt, podcast-tuotanto ja tapahtumien järjestäminen. Perinteisissä mediakanavissa mainostusta unohtamatta.
Viestintämix koostetaan tavoitteiden mukaan ja sisältö suunnitellaan kohderyhmän ja kanavien mukaan. Parhaimmillaan kaikki keinot täydentävät toisiaan ja eri kanavissa kerrotaan samaa sanomaa niin, että se puhuttelee kohderyhmää.
Haluatko löytää oman viestintätyylisi ja luoda kanssani yhteistyössä markkinointisuunnitelman, joka on helppo sujauttaa arkeen?
Markkinoinnin ytimessä ovat merkitykselliset kohtaamiset, vuorovaikutus ja videot. Sisällöillä rakennetaan luottamusta ja yhteisöä.
Tekoäly luo sisältöä nopeammin kuin koskaan ja vaarana on someähky. Tunteisiin vetoava ja vuorovaikuttava sisältö erottaa yrityksen someähkyn keskellä, sillä ihmisiä kiinnostaa edelleen aito ja laadukas sisältö. Onkin parempi keskittyä näkyvyyden kasvattamiseen hitaasti ja laadukkailla sisällöillä ja seurata onnistumisen mittarina pitkän aikavälin vaikuttavuutta, ei konversioita ja klikkimääriä.
Ihmiset haluavat myös merkityksellisiä kohtaamisia. Tapahtumat ja messut ovat nousemassa suosioon, sillä niissä saadaan aito kontakti asiakkaiden kanssa. Samasta syystä livet instagramissa ja tiktokissa ovat suosittuja.
Yritykset, jotka panostavat yhteisöön, lisäarvoon ja hyvään palveluun, pärjäävät myös haastavina aikoina.